jag är inte frisk, nej

Hallå era pumor! ;)

Hur mår ni? Själv har förkylningen inte riktigt släppt men tackar inte nej till ett glas vin hos havasi 2 night.
Blir en lugn utgång, hoppas på en bra sådan. Hört att pianofredagar ska varit mer än helt ok så ska dit och undersöka saken är min tanke. Tror dock att jag klarar denna kvällen, vilket jag inte gjorde förra. Stor besvikelse.

Hela dagen har jag spendert på stan halv 12 - 18. jag som tröttnar på att gå i affärer när jag inte är shoppingsugen.
Men blev några timmar på eh (stället där alla hänger, JONAS) med odenius, svensson och lindqvist. Hängde en del på stan idag kan man säga. Mötte upp trollen lidengren och alvarsssson. Blir endast efternamn idag.
förnamn är så jävla 08. haha vad är det för fel på mig??!?! Ska sluta driva nu.

Får helt enkelt se vart kvällen för oss. Den kommer inte bli annat än förförisk. höhö.
jag måste sluta skriva nu jag är på något konstigt humör.

Kyss





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0