Jag vill döda alla spindlar i hela världen

Hej era nötter!

åhhhh jag saknar min bästisar här hemma. Tomt och tråkigt är 2 ord som beskriver hela situationen bra.
Ikväll är en sån kväll där jag tycker allt är piss. Ni vet en sån dag - alla har väl en sån dag ibland? Det får man ha.
Sitter och funderar på att det kommer bli någon förändring i min vardag inom kort. 

Så kan det va! Nu är jag iallafall på lite bättre humör. Hann glömma av att jag var lite ledsen innan jag duschade, haha. Blev istället jävligt rädd när jag skulle duscha i källaren nyss och det är en MEGA stor spindel på golvet.
Små spindlar är helt okej, dom dödar jag gärna på egen hand. Men när dom är större än 2 cm så nej tack.
Typiskt pappor "Nej, dom är ju så söta" NO WAY, KILL IT. vidriga djur. förlåt insekter.

Blev tipsad av lilla kokobom, en underbar låt! Depp låt. Jag och piano. Ni vet hur det kan gå.
Jag är så svag för vackra piano låtar. Akta tårarna ;)




En låt som gör mig på så jävla bra humör. en låt som faller mig och ks i smaken ;)

Kommentarer
Postat av: Amis

Fin blogg =)

2010-10-15 @ 22:23:18
URL: http://www.metrobloggen.se/amis
Postat av: Anonym

hahaa lilla kokobom

2010-10-18 @ 15:46:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0