tidig lördag

hellööj bitches

gosh vad trött jag är. jobbat i 7 h och 50 minutras idag. money it is! men satan vad det tar nu för tin. snackar om min nacke. men nu sitter jag här och läst mina bloggar för kvällen och upptäckte att jag glömde av bloggen igår. Halv åtta var jag hemma från jobbet och då åkte jag och hämtade älskling. Hemmagjord pizza med familja och bastubad. Mysfaktor!

Nu har jag äntligen fått fixat min dator! Omformaterad och dammsugad. zumzum.
tur att man har kunniga people i sin omgivning. Thx babe! Ska kika kenza&tyra show och se om den klarar att spela hela klippet utan att den stänger av sig.

får bli en sovmorgon imöra. ledig.

"Reedroom girlsen" "fotbollslaget" finns det något mer nickname? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0