tio

My darlings...

Sover inte ni? Det är sjukt. Jag sitter hemma här en lördag utan alkohol i min hand. Ikväll har tvn vart min bästa vän. Step up 2 och ps. i love you. Pizza, choklad, cola och cheeseballs har jag också unnat mig denna lördagskväll.
värt!

Väntar nu på min underbaraste pojkvän. Får väl lägga mig och sova sålänge.
Somnade några timmar innan så är inte trött för fem öre. Well well, skypat med bästis idag. Skönt att höra hennes röst efter sisådär tre månader. Men snart kommer du. När vet jag inte. Lycka. kommer bli en suprise.

Igår var det för mycket piano och lång natt! Som det kan gå.
Böh, så sjuk jag kände mig idag på jobbet. var tvungen att gå hem. men nu är jag pigg igen. fick nästan lite panik där när jag kände hettan i pannan.






Kommentarer
Postat av: alicia

fin klänning gumman :)

2010-10-13 @ 22:02:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0