white rabbits



hello friends! hur mår ni?

Tänkte dela med mig av en grym låt! var faktikst min b-friend som visade mig denna videon, fast jag fastnade mer för låten än för bilarna. haha, men jag ska inte ljuga. Det är ganska häftigt också. Dom var filmat den väldigt bra faktiskt. Så där fick ni mitt erkännande. 

Ska snart till willys och köpa med mig lite fika till mig och killen. Sen ska jag faktiskt åka och träna, så jag gör något nytta. Jag känner att jag redan förlorat mina kalorier idag. Blev ett jävla spring på jobbet. Helt otroligt vad mycket vi sålde idag! Har nog aldrig varit med om så mycket folk i våran lilla restaurang.


Favorit igår
. Thaimat från sawannas! Om ni beställer därifrån så ska ni lätt ta nummer 12. Ni kommer inte att ångra er. Gårdagen spenderades på mignon med f och ida följt av zumba och film med e, gabbe och patrik.

Nej nu ska jag sluta. Har lite brådis. Lovat mami att sängen ska vara nybäddad innan jag går. Löften är till för att brytas dock ;)

Kommentarer
Postat av: Erik

Nu börjar det likna något gumman! ;)

2010-10-25 @ 19:54:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0