ANNA IS BACK

åh vad jag saknat dig bruttan. nu är du hemma igen och vi har mycket att ta igen. ♥
kommer bli mycket crazy partys och utflykter... det kan du fan ge dig på!

idag har jag fikat med mina hoes. Säna bänäna, luie och änny.. och den störta hoen av alla kom också förbi en sväng. En liten paus i hennes nu upptagna vardag. Hon har nämligen skaffat sig en ny hobby som ligger henne varmt om hjärtat - Politik. Kanske är lika bra så slipper hon gå runt och tänka på snusk 24 timmar om dygnet. Men så är hon, men vi älskar henne ändå.

fick köpt ett fint örhänge av fjädrar. jag o luie kom på den brilljanta idén att köpa bara ett par och sen tar vi varsitt eftersom man ändå bara använder en utav dem. Även en gosig kofta följde med mig hem.. nu ska jag leva snålt inte ta av mina sparpengar. Jag har lovat mig det. Jag ska hålla det.

jag är så jäkla trött fortfarande. riktigt sleten sen nattstängningen igår. två kvar sen är helgen över. Kanske borde lägga mig och vila i en halvtimme.. lutar åt det hållet faktiskt.

Pics sen idag.


var tänkt att jag skulle göra alla bilder svartvita idag. men jag orkade inte.





feathers....me like





Kommentarer
Postat av: Anonym

haha du är för söt, snusk 24/7 amen vesst;)

finaste bilderna <3

2010-09-04 @ 19:09:22
Postat av: Anna

Åh saknat dig med gummsi!! Nu gör vi lite äventyr ;)! <3

2010-09-05 @ 15:54:41
URL: http://annawannberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0