buuumby ride

Då har det gått några dagar sen jag bloggade sist. Stängningshelgen är över! Nu kanske jag borde ta igen några timmar sömn. På lördagsnatten hämtade vi min väldigt berusade pojkvän. Han visste varken vad han hade gjort eller var, haha. Han var väldigt rolig ialllafall.. gjorde grimaser bakom ryggen på min arbetsledare and so on.. Lite crazy ;) han borde passa sig för anna!

Söndagen började med att gabriel kom hem med färska frallor eftersom jag hade lovat frukost till killarna. Blev en hel del snack om "gårdagens extremt fjortisfylla" Den ena ramla i den andres kiss, den ena går ut och går helt ensam och ramlar dessutom i trädgården ... vet inte om jag vill berätta mer?! ;) Sen åkte vi ut och kollade på när några grabbar spelade paintball och avslutade med donkenmiddag. Perfekt när jag skulle jobba va.

Mina pinglor, Nani & Emm.



Kvällen såg ut såhär... nja inte riktigt.. blev ett antal cheeseballs också.
Riktigt mysig kväll med alexandra. Vi satt bänkade framför Ullared, Danska hollywood fruar (How patetiskt?)
och sex education (väldigt intressant, fick lära oss hur man trär på en kondis) Men vi tackar för det!
för övrigt var det en väldigt trevlig kväll bejb.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0