hang with me

morgonens låt: HANG WITH ME - ROBYN

hej pluttisar :)

blev fan ingen sovmorgon idag. Det ringde tusen gånger, kylskåpet slutade aldrig pipa och folk borrade i väggarna klockan halv 10. jag som skulle sova länge så istället låg jag och vände och vred.
Suttit och spanat på nelly. Extremt heta killkläder dom har där också ;) men det får bli lite shopping idag på stan idag istället. Svarta byxor måste inhandlas. Jag äger inga jeans alls.

Så snart ska jag ta mitt pick och åka och möta ellen. Blir nog en lunch på stan med henne och helen :)
ska njuuuta av min lediga dag idag. jag behöver en ledig dag. för jag orkar snart inte mer. för mycket knägg här i världen så behöver avkoppling. behöver en semester också. Får vänta in london resan i vinter med älsklingen! har iaf något att se fram emot. ♥

bloggar lite mer sen ska vara i stan om 10!
puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0