here we go again

Litet snabbt inlägg innan bädden kallar. Dessa två stängningar har gått galant, blev till och med klara fem minuter innan. Nice work! en stor anledning är väl att folket börjar dö ut, haha.

Nu är jag så jäkla trött så jag borde lägga mig egentligen. Så "råkade" jag sätta på datorn ändå så vipps hamnade jag här. Måste bara ge en fet eloge till min mammas lunchlåda hon gjorde till mig idag. Sallad, cous cous och köttgryta.. Det var riktigt gott... :) det kommer nog bli en favorit

Innan jobbet träffade jag my girls för en fika i stan. Hannie, anna och havasi. Blev lite goda snack och skvaller om helgens bravader. Ni vet tjejer. Självklart satt vi på espresso. Min snygging jobbade ju idag också! Lite ovant att se dig där, alex ;) men lär ju vänja mig snart eftersom jag är där i princip varje dag.

Bästis är gone igen. Dont leave me honey! i need u!
Jag hoppas du tröttnar så du kommer hem och leker med mig igen.

Snor bilden av dig S.. FÖR det var JAG som fikade med dom INTE du. Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0