jag och min rosa morgonrock

Hallå gullungar!

Hur är det med er? Skönt med heelg för er kanske, men för mig betyder det stäningshelg. jag jobbar dock på att byta bort en tid på lördag för s & s har avskedsfest. Inte OK att missa den känner jag då.
Nu sitter jag här iallafall, mätt, död och nyduschad. Jobbpass på nio timmar. så snacka om värk i fötterna. Dem ropar efter massage. Får hoppas på att någon ställer upp.

Igår spenderade jag dagen med lunch på paggan med en hel hög med favoriter. Först har vi emelie x2, ellen, helen, karin och ida. Invigde mina hunters igår. jag är inte besviken än. får se om ett halvår, fråga mig gärna då ;)
På kvällen var det säsongspremiär Warberg - Pixbo. Ingen bra match. Inte alls. Var faktiskt nära på att lämna matchen två gånger. Men satt där som stöd in i sista minuten. Bättre lycka nästa gång grabbar.

Såhär snygg är jag ikväll. här ser ni min nya morgonrock lite. Den är woonderbar!
100 spänn, inte så illa pinkat faktiskt.




(Kom på att det inte alls var en så bra bild på den, men den är ljusrosa, med vita detaljer)


Kommentarer
Postat av: Millah

Hej =) Allt bra?

Är du tävlingsintresserad?



Jag har iaf igång massa tävlingar & det kommer in nya hela tin.



Var gärna med & tävla =)

--> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad så ber jag verkligen så hemskt mycket om ursäkt..



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2010-10-01 @ 00:09:09
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0