LINA ALBEROTH

Sitter och kollar på extremt oldie pics på mig och lina. Sitter och fnissar för mig själv. För jag minns så väl. Hur roligt och alla konstiga saker vi gjorde hela tiden. Så här kommer några bilder. Som sagt, en bild säger mer än tusen ord. Det stämmer.


Första bilden tog lina på mig som hon sedan ritade av i något dator program. Som dem sa på begravningen är hon väldigt konstnärlig som ni ser.





Jag försökte då göra en lika fin tillbaka.. men slutade såhär..




Några parties:













Pepparkaksbak:









smygåt bananer på kvantum


Här vann hon pris för bästa julkort



Skulle kunna fortsätta i evigheter och visa vartenda kort.. Men nu funkar det inte.
Kom tillbaks.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0