none

Tjallåå!

Hur mår ni? Igår var det jobb hela dagen så därför inget bloggande. Efter jobbet åkte jag hem till min älskling där han, gabbe, basse, nina och rasmus hade lite filmkväll. Mys! Såg slutet på filmen iallafall. Salt var det och den såg jag ju precis! Passade på att diska och äta mat då, haha. Jävla husmor jag har blivit!

Även denna dag började inte roligare. Kort jobbpass från elva till halv tre. Pengar blir det iallafall! Viiilket alla behöver ;) speciellt jag då tycker jag.

Om några timmar ska jag till gymmet för lite pump, kan bli bodybalance också & sedan träffa emma. ♥
Kan bli sista gången vi träffas innan du åker. Kommer bli sorligt min lilla fis. Så vi firar med lite thai ikväll med kanske? Imorgon åker anny också. Vafan, du kom precis hem. Det här blir bara sorligare och sorligare känner jag.
Men bilen får väl bli min nya bästis. Kommer bli en hel del körning plus plugg. Så hoppas på ett kort snart. Känns som tiden börjar rinna iväg lite nu...

Ska ta mig en kopp kaffe och röjja upp här på rummet. Ser ut som ett bombnedslag.
Åh förresten så fick min kusin en liten flicka igåår!! Soo beauti!! Grattis till henne!!

PUSS SÅ LÄNGE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0