passion för iste

Iste är nog min och alexandras nya passion. Har druckit den en gång innan faktiskt, men satan vad go den är. Nu ligger den på samma nivå som min islatte. Det kommer bli ett svårt val i höst. Jag som bara handlar på espresso (ni ska se mitt kvittoutdrag) jag är fan stammis.

Innan det var dags för jobb cyklade jag och alexandra till stan som sagt och satt och pratade om allt och inget. Så mys! Vidare till jobbet började jag inte förens efter en timma. Självklart jävligt irriterande då jag redan haft en väldigt dålig dag. Så en fick gå hem, jag fick jobba en halvtimma, sen rast, och slutligen jobb till åtta. Kan väl säga att hela kvällen gick i ett såkallande "ond-hets-tecken". Och det förstår jag varför inte vissa förstår. Det gör mig... ååh det gör mig så arg. Känns precis som iste. iskallt. höhö

Mötte sedan upp ido, gick till kvantum. Kunde inte slita mig så köpte en mörk choklad, 70 %, mint.
Jag har bestämt mig för att testa alla smaker. Det som är det bästa av allt är att det är nyttiiiiigt ;) (ah, kanske inte i för stora mängder) Kvällens film blev en Irene Huss film som jag inte minns vilken. Somnade i slutet iaf.


bilder från aleeeeeex









Kommentarer
Postat av: alexandra

myyyys :)

2010-09-08 @ 12:31:31
URL: http://alexandrasohlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0