Shutter Island it was!

Några chips fetare och ett antal godisar senare.... sitter jag nu hemma och mår som jag brukar göra efter skit. vaaaaarför lär jag mig aldrig? Jag mår ärligt talat väldigt dåligt när jag äter. (OCH nu menar jag inte ångest för jag ätit godiset) utan på riktigt. Jag känner mig helt sjuk rättare sagt. Det är alltid efter godis. Men tur att det inte blir så mycket godispåsar ändå.... nog om det. nu vet ni det. jag ska inte trötta ut er med mitt klagande ;)

Jag var hemma hos björn med em och vi kollade Shutter Island.
Extremt konstig film om ni frågar mig. Ganska förutsägbar också, även fast man vill tro motsatsen så är det alltid så man tror innerst inne. Tycker den påminner om en annan film fast det handlar om en kvinna.. Kan inte riktigt än säga om jag tyckte den var bra eller dålig heller. Men det är något med sånna filmer som gör att jag blir mer och mer insatt. Så okej, den var nog väldigt bra ändå. Haha!

Sitter här och laddar mentalt inför bränna-bort-fettet träningen imorgon. Spinning klockan 12 är spikat! Finns ingen återvändo! sen ska jag träffa mina girls på en fika. Ser fram emot en stäningshelg med, haha.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0