Summering...

Här kommer en liten summering av GBG. Mysfaktor på riktigt hög nivå. Skippade vinet för vi hann inte till bolaget i tid för vi tack vare em tog fel spårvagn på väg långt åt ...... Fick oss istället en promenad. Uppförsbackar är det enda blicken skådar där, haha eller hur malin? Hela kvällen bestod mestadels åt skratt. Naturgodis och chilinötter för min del. Malin körde på någon äcklig cheese dipp. "Det smakar som den på donken" Ah, eller hur. Det var ett taskigt skämt. Jag som bara älskar den dippen på donken. Den är nästan farlig.

Vi kollade på fångarna på fortet och en film som jag visst hade sett 2 long time ago. Sen bääddtime!

Malin: Fan jag vill också ha ett åtta-kantigt rum.
Emma: Ja, det har helt sjukt många vinklar. Kolla bara på dörren.
Det blev knäpptyst.
Sen börjar vi asgarva. Hennes dörr är helt sne. Han som gjorde den måste varit blind, haha.


Tisdagen traskade jag och m på stan hela dagen. God & nyttig lunch samt shopping!
Var så sjukt kul att träffa er tjejer. Det räcker med att man kollar på den andre så skrattar man. Men tack för att vi fick komma em, fast du sliter på plugget. ♥ Nästa gång blir en helg och fet fest.
Kvällen avslutades hemma med promenad och zumba.





Bjussar på dessa:
















Kommentarer
Postat av: sportmallan

Två underbara dagar med två underbara girls!

2010-09-02 @ 16:12:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0