Dags för lite bättre updates nu tycker jag!

Dags för lite bättre updates nu tycker jag! I totally suck at this! Kommer nog aldrig bli känd, hehe.
Nää, skämt o cido. Men ibland händer det så mycket saker att man inte ens hinner tänka.

Sweeeeet sweet saturday började med träning, lunch på paggan med pojken sen leta pressent till anni med hanna, anna, julia och ronja. Blev väldigt snuskig vid underklädersavdelningen. Ska inte gå in på detaljer här för kan ju finnas känsliga läsare. Blev bara TVÅ stopp på espresso house. jag är helt klart en trogen stammis. finns ju inget bättre här i lilla varberg. Sen hämtade chrille upp mig och havasi så åkte vi på roadtrip i ösregnet till kungsbacka för att hämta min lilla lischbrud. Sista stoppet blev på donken.

Kvällen i alla ära
spenderades hos älskade bästis. Hon och anni hade som sagt b-day party. Kvällen blev lyckad från start. God mat och alla mina älskade vänner samlade på en och samma plats. Något annat som var väldigt kul var att mallan var här och gjorde helgen ännu bättre. puss på det ♥ så levde upp till mina höga förväntningar om jag ska summera kvällen kort. Fick lurat några att jag var handmodell. jag är nog väldigt duktig på att ljuga (nej inte alls) eller så var folket väldigt alkoholpåverkade. Men men, natten slutade däremot väldigt väldigt dåligt.
du vet att jag finns här för dig bejb.













sexy bitch



Kommentarer
Postat av: Linnea

Men va? Jag trodde ju du var det ;) hahaha, vad fan var det för kille?

2010-09-13 @ 12:22:08
URL: http://linneaemanuelsson.blogg.se/
Postat av: sportmallan

bästa helgen på länge!! nästa gång jag kommer ska jag inte vara bakis

2010-09-13 @ 12:31:30
Postat av: olivia

bääästa bääästa helg

2010-09-13 @ 12:42:08
URL: http://returntol.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahahaha vad är det för jävla bild? haha

2010-09-13 @ 18:42:55
URL: http://simoneannapettersson.blogg.se/
Postat av: Anna

Vad har du köpt ditt fina svarta hårband:)?

2010-09-13 @ 19:37:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0