val-waka-waka

Nu orkar jag inte mer val-waka-waka. Nu får det räcka för ikväll. Tro det eller ej, men måste erkänna att det var lite intressant att kika på. Snart får jag väl sova. Jobb i åtta timmar imorgon.

Jag och älsklingen gick en långpromenix innan. Skönt att röra asset när man vart så seg idag. Sen kom emma och hämtade mig så åkte vi och hämtade upp lite thai mat. Sawannas!! Jag rekommenderar starkt. Så otroligt god den kycklingen är. Blev en mysig middag tillsammans med hennes mammi och hennes nya boyfriend. Nu känner jag att vintern börjar komma. Invigde halsduken idag. Så mysigt. Dock känner jag att vantarna måste på snart!

Men godnatt på er sötisar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0