älskar älskar älskar solen!

Hej bloggen!


Vilken underbar dag idag!! Strålande solsken och då kan inte humöret annat än att vara på topp!
Känner mig så himla mycket piggare och gladare när vädret är fint. Det är helt sjukt hur man kan ändras bara sådär.
Alla dagar känns helt underbara.
Och jag är så jävla glad att jag lever och har underbara vänner och pojkvän!

Började dagen med träning på friskvågen. Så himla skönt att komma tillbaka till mina träningsrutiner!
Bra start på dagen helt enkelt. Har ju varit sjuk och vilat i 2 veckor så träningen har legat på hyllan ett tag.

Nu ska jag möta upp mimmi på stan för en kaffe! Älskar att man kan sitta ute.
Jag älskar verkligen allt just nu, haha!

idag kör på jeans och kavaj! Lite buisness över det...






Kommentarer
Postat av: leu

du är sååååååååå snygg ! :)

2011-04-18 @ 13:52:59
Postat av: olivia

Du kan vara snygg snuttan!

2011-04-18 @ 15:50:05
URL: http://returntol.blogg.se/
Postat av: Mimmi

Fiina Olivia! det var mysigt att fika idag, får göra om det snart:) :*

2011-04-18 @ 20:40:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0