En svart och en vit

Tjalllalala!

Blev inte så ledig idag ändå! Blir alltid så. Svårt att säga nej ni vet. Men blev bara 1,5 h så chill.
Efter jobbet mötte jag upp syster och hennes boy för fika hemma hos mig. De har inte sett lägenheten än så kaffe o fika på balkongen. Nu har de precis gått och tänkte möta upp bästis i stan innan träningen!
Så kul att träffa j igen. Inte setts sen jul ju. En svart och en vit. Det är jag och min syster. hihi

Sitter och kliar i ögat. Fick någon pollen attack när jag satt ute.. hahah.. kliar sönder. Så fruktansvärt irriterande så det finns inte.

Ska gå, på återseende ;)


Idag kommer jag hoppa runt i mitt nya träningslinne från HM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0