frukost på mingan

Glad påsk!! :)


Hoppas ni mår bra. Började dagen med frukost på mignon med älskling! Sen köpte jag nya jeans och skärp och bytte en klänning. Satan vad mycket folk! att alla ska ut på påskafton och handla det är typiskt.

Vädret idag ska vi inte klaga på iallafall. So fab!! Perfekt påskafton om inte annat. Dock har jag inte njutit av det fina vädret utan jag har svettats som bara den på Mc donalds. Shit vad vi sprang.. Fanns inget slut.
Känner mig rätt död nu och mina axlar värker.. Jaja, vi var målade som påskkärringar några utav oss. Gulligt ;)
Det gick nog hem, de flesta ville ligga ;) hahaha!

Ikväll blir det middag hos Sofia och fest för olivia som fyllt år!! :)
Kommer nog vara en del mysiga ansikten ikväll som många av oss inte har träffat på sjukt länge. Nej, nu ska jag hoppa in i duschen. Kommer sluta med att jag stressar ändå. Typiskt mig.


Goaste muslin!




hahah påsk påsk






Kommentarer
Postat av: angi

hahah sötnos påskis !!!



Jaaa elle rhur är kameran fin. :) hahaha

2011-04-24 @ 12:46:05
URL: http://angif.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0