me and f

Like i told you... Hur mycket folk som helst under lunchen. Fanns inget slut och efter en kvart rann svetten alltså ;)
Sprang som utav h..... :) var en lång dag!

Nu har jag precis gjort en ost och skinkpaj som står i ugnen. Ser fint ut! Anledningen till att jag gör det såhär sent på kvällen är att jag försöker vara så effektiv som möjligt. Så slipper man stå och laga mat imorgon efter jobbet vilket leder till att jag kan träna och maten är klar efter träningen och sen kan jag springa hem där min fina syster kommer befinna sig. Hon är här i nästan en vecka!!! Ska spendera tiden väl kan jag lova ♥

Nu har f kommit hit och vi ska ha lite mys med lite girly talk!
Kiss and goodnight



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0