middag hos päron

Godkväll vänner!
Sitter hemma hos mami o papi. Har käkat middag här och kikat tv.. Ska spendera natten här för sis skull.
Hon tycker det är så tomt när jag inte är här och fjantar mig.. barnsliga som vi är..
Hade ju bästis dejt idag. Vi kikade runt i butiker och fick faktiskt köpt mig ett baslinne och en superbh!
Alltid något. Man får ta lite varje dag så slipper man känna sig dålig. Känner på något sätt att jag är värd nya saker. Fick nya converse av syster också!!:) Tack så mycket darling! Nu saknas det bara ett par ljusrosa i hyllan, då är jag helnöjd. Men får bli när vi åker till london igen. Bör planeras snarast!!
Nu ska jag fixa lite hemligheter sen sussa. Imorgon väntas jobb, viktiga telefonsamtal, ta viktiga beslut, möte osv.
Och bäst av allt. Baby kommer. Min finaste finaste man!


Snodde bilden av f. Fästningen för några dagar sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0