natta inlägg


Tänkte slänga iväg ett litet natta inlägg nu innan det blir dags för bädden!
Spenderat kvällen med mina underbara tjejer f & s. Vi började kolla på film men slutade med att vi pausade och snackade resten av kvällen. Eller bruttorna är fortfarande kvar men man märker att vi börjar bli lite trötta.. flammsiga! Kioskat som fan ikväll med allt från popcorn, nötter, cola och mörk choklad. jag måste sätta band på mig själv, mår illa varje gång.
Sen blev det panncakes till middag också! Äääh, men det är jag värd efter 8,5 h jobb idag, eller?

Såå jävla typiskt innan när jag skulle tvätta. Så gick jag ner till tvättstugan, slängde i tvätten i 2 maskiner och satte i tvättmedlet i båda. Upptäcker sen att en maskin inte fungerar för en enkrona har fastnat i automaten. Typiskt så slänger i allt i en och samma. Det gick bra till slut trodde jag. Så när jag ska gå ner och hämta den får jag inte upp luckan. Försöker med Malins knep med ett sko snöre, men ingen lycka.... Erik är inte hemma i helgen för han är i nööörge. Tjej, blondin och ingen vidare teknisk står jag där och försöker dra upp maskinen..
Trycker hej vilt på alla knappar så till slut får jag ringa pappsen. Slutade med att han ringer hans kompis som bor i samma hus som får gå ner och hjälpa mig att hålla inne EN knapp i tio sek. Hahahha, det var min räddare! (LÄS att jag tryckte in en knapp med en nyckel i 10 sek men det var inte den knappen man skulle hålla inne. Så så blåst är jag inte)

Nu ska gå tillbaks till mina donnor.. Missat lite skvaller nu ;)






Så jävla snygg i brunt hår, vännen!!

Kommentarer
Postat av: fio

haha okeeeeeeej kanske inte var så okej med den bilden ändå

2011-04-15 @ 01:49:59
Postat av: helen

olivia du får äta lite mörk choklad o nötter ibland e nog ingen fara! behöver noginte sätta band på dig själv där! skräpning nu! gå inte till vöerdrift! :) du e fin nu som du e!! :)

2011-04-15 @ 09:22:50
Postat av: olivia

Bilden på mig var inte den snyggaste heller... ;) i min blogg visas de finaste sidorna!

2011-04-15 @ 10:52:12
URL: http://returntol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0