Öroninflammation på detta!!

Hejsan bloggen!

Why meee? Vem straffar mig? Detta är helt oroligt alltså! Jag har precis slutat med min 5-tabletters kur och har 5 dagar kvar av mitt pencilin så får jag reda på att jag har fått öroninflammation på det!
Som ni redan visste så hade jag först problem med astman vilket resulterade i andningssvårigheter plus inflammation i luftvägarna. Så jag har knaprat tabletter igen mot olika saker. Toppen på kakan är att doktorn sa att det kan hålla upp till 2 veckor. Inget jag räknar med dock! Tycker bara det är mysko för jag äter ju redan pencilin. 


yesterday kom eriks syster, anna, hit och vi drack kaffe och pratade om allt och inget :) senare åkte vi ner till tre toppar och tog årets första kulglass! Sen en tripp till m & p för ännu mer fika. Så fick visa anna hur jag bodde innan ;) Mitt rum är helt nymålat, så rätt fräscht! Var en mycket trevlig söndag. Så körde jag lite jobb på kvällen. Sista stängningspasset idag! Men det blir sköna pengar! Så får helt enkelt stå ut med detta några dagar.
Typiskt att jag inte är så lugn i sådana tillfällen för jag får d  a m p   om det är något som tynger mig. Blir frustrerad.




perfect bralls!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0