quizzzonsdaag

Tjeeenis!

Hur mår ni idag? Mötet som skulle varit imorse blev inställt så blev jobb i tre timmar med fröken nord. Sen åkte vi och fixade pass till henne sen hem till mig. F kom också. Båda mina bästisar! ♥ blev mycket bajs snack haha.

- Kan jag kissa med öppen dörr?
- Eller, när kommer erik hem?
- för behöver bajsa också....


Hahaha så jävla roligt. Hon har nog inte upptäckt det på facebook än. 2 baad! Även jag har lite fina uppdateringar såg jag nu. Ska strax göra iordning mig inför quizzet ikväll som jag dragit med mina bejbs på!! Så har höga förväntningar på erik nu.. Ska åka och hämta ett paket på posten också.. hoppas hoppas mitt också har kommit.

Skriver sen, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0