sleep thight friends

Godnatt!

Nu är jag hemma igen.. Ska lägga mig för jag ska upp tidigt imonbitti igen!! Inne i en jobbperiod nu som ni förstår. Känns dock som jag stressar överallt. Måste fan ta det lugnt nu känner jag! Fredag efter jobbet ska jag och soffan bli bästa vänner. Det kan ni hoppa upp och sätta er på!

Mycket roligt folk på cheers ikväll. Sånt gillar vi! Bra musik med. Fick dock inte vara en del av quizzet idag, men lät bra så lite som jag hörde iallafall. Jag älskar mina vänner vill jag bara poientera. Ni är bland det bästa jag vet. Vet att ni har hört det ett antal gånger. Men det tåls att höra igen. Jag är så glad att alla är hemma igen. Mitt hjärta kommer brista när fiona åker igen. Men är samtidigt glad för det du kommer uppleva, kommer crasha ditt place.















Kommentarer
Postat av: fio

du är bäst

2011-04-20 @ 23:53:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0