Solig dag på stan

Hej minigrisar!

Vad hittar ni på idag? Kom faktiskt hem med flera kassar från stan. Inte kläder i alla dem påsarna tyvärr. Det var så tråkigt så det låg mat i dom. Har iallafall njutit denna soliga lördag med lunch på paganini med min finaste sambo, hans syster och papi. Tack för det! ceasar salladen sitter alltid fint, lite nötter på det! Helt perfect enligt mig!

Efteråt gick vi till Lolles och hängde där typ en timma. Kom där ifrån med en kostym, tror han blev mer än nöjd.
Han kommer bli så fin när vi ska på bröllopp :) (Nej, vi ska INTE gifta oss än)
Sen kände jag efter så lång tid inne i en mansaffär måste jag gå och köpa någonting till mig själv. Så gick in på gina! Hittade något som jag suktat efter. Men inte heelt likadana. Haft en speciell bild i huvudet. Men dom fick gå :) ett par pösiga brallor i gött tyg. bosätta mig i dom den kommande veckan? Ja tack!!

Nej du, nu ska jag dricka upp kaffet och fixa mig inför jobbet. Stängning vare ikväll ja! Behöver positiva tankar.








coolisarna innan stan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0