T i s

Godmorgon!

Precis stoppat i mig en tallrik gröt med massa nötter och frukt. just nu är jag i en sorts matkoma, känns som det var mycket mer mättande idag än andra dagar. Solen skiner redan och ser ut som det kommer bli en perfekt dag för solning! Men inte för mig, 9 h på m idag. Känner att det kommer bli svettigt som bara den! Hatar värmen där inne.
Kläderna är ju så tjocka och så finns det inga fläktar. I-landsproblem. Men med jobb kommer pengar.
Sen har jag redan avklarat träningen för dagen, tumbs up!

Gårdagen spenderdes med ett gäng brudar på fästningen sen mys hos mig. Blev ingen film eftersom det inte fungeerade av någon konstig anledning.


Tack alex för min nya header. Dock kan jag inte se den ännu, kan ni det? :)
Får se när den vill dyka upp..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0