tio tio tio tio

Efter jag kom hem från stan inväntade jag baby så åkte vi runt och gled i bilen :) Vi åkte ut till Nord och kollade möbler och sen åkte vi och handlade. Fredagskvällen blev hur mysig som helst, precis vad jag behövde..

Vi lagade taccos och kollade på Trassel. Den var riktigt bra! Mysiga låtar och bra handling.. Tur att man har barnasinnet fortfarande ;) men tycker absolut ni som inte sett den ska se den. Blev faktiskt väldigt förvånad, trodde inte den skulle vara så bra.. Kom till och med en tår där på slutet ;) romantiiccc

Ska börja jobba klockan fyra så ska vara hemma tills dess och slappa framför tvn. Orkar inte bli mer sjuk. Legat och kraxxat hela natten. Så trött på det.

Till något annat roligt..


10 månader idag hjärtat. Tänka sig att jag skulle bli så kär i dig!
Du är världens finaste människa. Älskar dig så mycket så jag spricker.

Kommentarer
Postat av: em

Grattis!!! :) Åh de är ett gammalt hm linne ;)

2011-04-02 @ 15:12:37
URL: http://emelietheresefriberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0