Tjejhelg!

Hej sötnosar!

Hoppas ni mår bra. Har precis ätit en stadig frukost bestående av en stor kopp kaffe och havregrynsgröt med björnbär och parannötter. Jag har blivit som besatt av dom nötterna. Har någon ätit dom? Sjuka.
Annars har jag, f och k gått över en timmas pw imorse. Känns skönt! Nu ska jag komma igång med promenaderna igen, saknat det! Kännt flera dagar nu hur sugen jag varit att gå ut på pw men kroppen har sagt ifrån för jag varit sjuk.

Eftersom min pojkvän är borta i helgen så blir det en helg med mina tjejer! Kvalitetstid med fröken toresson också! Kommer inte få se henne så mycket på 1,5 år. Så hon slipper INTE mig på dessa tre veckor.
Så ikväll blir det mysfredag och utgång imorgon! I need a weekend with my girls! ♥
Nu ska jag ta mig en dusch och fixa iordning mig så ska vi alla mötas upp för en fika i stan. Och träffa VÄRLDENS finaste unge. Chloé såklart!


Att man redan saknar någon efter så kort tid. Det är kärlek, det!

Kommentarer
Postat av: helen

hihi ja bryr ju mig om dig o det e så skrämmande o se hur du förändrats så i kroppen! så vill inte det ska gå för långt! inte en till jennifer! :) men förstår vad du menar nu hihi

puss på dig o ha en trevlig helg med flickrona, själv har ja lagt beslag på ellen o andreas nu =) ska bli as kul =)

2011-04-15 @ 12:31:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0