unbelievable!!!

Suttit och glott på tv efter jag kom hem från jobbet! Gick hem några timmar tidigare eftersom jag har känt mig så himla dålig. Hostan tar kål på mig, vilket medför att jag får astmaproblem och andningssvårigheter. Det är den feta nackdelen. Astma är INGEN bra kombination. Blir jag lite sjuk bara som tex lite ont i halsen så händer detta.
Hela ryggen har börjat verka, så ska se om jag kan åka iväg och jobba imorgon! Det är ju en rätt lång dag på jobbet imorgon också. Men jag utgår ifrån det, pengarna måste ju in på något sätt.

Började med att kika på "Himmeln är oskyldigt blå" den var helt okej faktiskt. Sen fortsatte jag med Fenomen. Och det var sjukt. Ni som sett det vet ju vad det handlar om. Det är helt otroligt hur de lyckas göra helt sjuka saker.
Och som jag har förstått det så har dom med en bit i programmet där alla vi tittare ska vara med också göra någonting. Och jag, älskar ju sånthär. Tror på ALLT. Spöken, andlighet, det undermedveta you name it! Så självklart skulle jag göra här hemma med. Det man skulle göra var att ta fram nycklar och bestick. Sen skulle man sätta en sked på tvn, det gjorde vi. sen skulle man ta nyckar och tex en gaffel och hålla på ett ställe och sedan skulle man typ säga böj böj eller något.. Han sa att i vissa fall flyger skeden av från tvn. Våran gjorde det inte tyvärr.
Iallafall så till slut skulle skeden böjja sig. Vi kollade men inget hände. Så tänkte ja, jaja synd!
När jag ligger i soffan så ser jag helt plötsligt hur två bestick är helt böjda. En sked och en gaffel. Det var sjukt. Erik trodde ju såklart att han hade två olika sortes bestick så vi hämtade fler och jämförde. Men nej. Dom hade alltså böjt sig. Kan lova att det inte var så från början.. Sånt här får mig att tro på saker mer. Så ni som inte kolla på det idag, så nästa vecka!

Här kommer bildbevis!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0