påskafton

Hej solstrålar!

Vinkade precis av min finaste sambo som ska iväg en vecka till Tyskland och köra bil. Hoppas ni får det roligt och kör inte ihjäl er. Ni kommer säkert tröttna efter några dagar ;) Så blir ännu en TT-vecka! (TJEJ OCH TRÄNINGS vecka) annars har jag jobbat på HN hela dagen. OB idag med. Göttit på kontot förhoppningsvis. Ja, har provjobbat på Harald Nyborg i några dagar och idag var en av dessa dagar! Så nu vet ni det era små gottegrisar.

Nu sitter jag och väntar på att Karin ska komma och hämta sin väska. Sen ska jag möta upp F så får vi se vart kvällen för oss :) jag vill åka och sola eftersom jag inte fått ta del av den vackra solen. Får väl åka och göra det innan då. Känner mig som en riktig blekfis. Det är verkligen illa.

Måste tack olivia och sofia för en underbart trevlig kväll. Söta Sofia hade ordnat ett quizz för oss med. Lite rörligt men det var roligt att ni har laggt ner tid på oss ;) Dock slutade kvällen inte lika bra. Gick hem klockan tolv.
Kändes ju mer klockan blev desto värre blev det. Gick inte att röra sig på Oscars speciellt inte i 50 graders värme. Fyfan. tanken om det skulle börja brinna. Shit!

Låter bilderna tala..



















Lägger upp mer bilder senare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0