girls go wild

Haj snööggingar!

hur mår ni idag? mår superbra idag faktiskt, kände mig inte riktigt hundra imorse men gick snabbt över till mitt fnittriga jag. Alex oh jag har fnissat hela dagen på jobbet! Så tiden sprang iväg. Annars så gick larmet på jobbet också, så vi fick utrymma lokalen. Spännande, haha. Nej men alla blev nog väldigt förvirrade. Vi visste inte om det brann eller vad det var frågan om. Men visade sig vara dörrlarm. Typiskt!

Igår befann sig alla gymor hos fröken wannberg. Systemetåldern skulle firas in. Bjöds på underbart god paj och tårta. Konkurens där. Jag är ju expert på att göra paj! men grattis än en gång baby. Smög senare vidare till fröken Wallin och mina andra godingar! Blev ett jävla tjohej med dans och jag slog i huvudet för jag gick ALL IN i grease lightning.
Dig you guys.

Nu håller jag på med tårtbak. Känner på mig att den kommer bli fab!
Någon annan goding som fyller år imorgon också ♥



Lite av middagen hemma igår som älsklingen fixade ihop!




babydog!


my honey


girls go wild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0