it's a lovely saturday night


Such a wonderful night...... change of plans. Det blev istället taccokväll med baby! Filmen RIO spelades och den var hur bra som helst. Förr skulle jag ALDRIG sätta på en ny tecknad film frimant. Men något ändrade mig och nu har jag upptäckt hur mysiga dem är? Fetgilla.

Även fast någon granne hundra meter bort spelade så hög musik och skrek var jag inte avundsjuk för fem öre. Jag ville inget annat än att sitta hemma utan tusen "måsten" MEN ändå tog jag mitt sunda förnyft till fånga och HERE IT COMES... pluggade teori i två timmar. En timme om dagen är det sagt! Det ska jag väl klara eller? *peppar peppar*

och ja, pga det så är min klocka ställd på tok för tidigt. (Min hjärna funkar helt klart bäst på morgonen)
sen får vi hoppas vädret tillåter en PW med fina Sanna och Kajsa.

Godnatt mina söta

Kommentarer
Postat av: fjompo

fuck saturday sa du ju??????

2011-08-28 @ 13:38:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0