neeewfiket

Godkväll på er!

Nu är jag äntligen hemma för första gången och nu är det sova som gäller! Efter jobbet åkte jag nästan direkt till träningen sen kvällsmat med killarna och sist kaffe på nyfiket med Jonna. Hade en del att prata om, long time no see :) men så kul att se henne. Fick även ett långt besök av judit, haha. Stackars kärring alltså. Begrep inte ett ord vad hon sa. Kunde verkligen inte hålla mig till en början. FÖRLÅT, ni som tar illa upp. Menar inget illa.. 

Blev iaf några timmar prat, rätt mysigt att sitta där på kvällen. Att jag inte tänkt på det förut :)
Nu blir det äntligen mys!


lördagens festilgheter bidrog till att jag var väck hela söndagen. Haha jävla pucko


Kommentarer
Postat av: Anonym

all cred till Judith, hon är kung! Väldigt mysigt att ses iaf gumman!

2011-08-25 @ 23:22:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0