Promenad i solnedgången






Loooovleeyyyy night

hello darlings!

skulle blitt en promenad i solnedgången med min sambo men fröken fjordebring fick ersätta honom denna kväll! Kände att vi hade lite updates och ge varandra.

Bra dag idag - Snygg i håret och fina naglar! jävlar en annan människa är jag! (mitt hår såg ut som ett råttbo innan)
Så satt där från 9 - 14.40 men en timma paus. Så snacka om spring i bena sen. Sprang direkt till jobbet, till röran, och sänkte alla våra utemöbler. Fynda till max. Lagerrensningen är igång! Jag deltar inte lika aktivt i den eftersom jag nyss gjort naglarna. Haha, nej men :)

Nu är matlådan klar så får nog hoppa i säng ganska snart! Börjar tidigt imorgon.
Kommer blir på håret och naglarna imorgon. Puss och godnatt småttingar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0