s for coffee

Jag hyllar inte mig själv när jag suger på att lägga ut bilder från dagen.

Kom precis hem från mina föräldrar! Perfekt när man vill ha hemlagad mat. Haha! Kikade på true talent med. Finns så många talanger som gömmer sig i sveriges hålor. Följer ni det programmet ? förnedringstv har förvandlats till något lipbart. Haha!

i eftermiddags mötte jag upp fina sanna för en kaffe på stan! Luisa kom också och gjorde oss sällskap, ett litet farväl för några veckor blev det. Sorligt, nu börjar folket bege sig mot andra breddgrader. Borås för denna damen! Härligt med en ny stad också, blir som en ny start.  men eftersom det är så nära kan man hälsa på i hennes nya lya.

Imorgon är jag ledig med! Ni ska veta hur skönt det är. Har en del inplanerat :) träffa några sötnosar blandannat!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0