OFF WE GO DARLING

Semester outfit! Sen skippar vi tjocktröjan och tightsen när vi når 30 grader.
Vart och fixat lite på stan och träffat mina vänner en sväng. Först S och lui och sist Sara på Eh.

Nu är lägenheten städat och lakanen är bytta. Älskar att komma hem till en fin lägenhet ♥
Bara sopor och lite tvätt som ska hämtas in.

Vaknade upp med feber och ont i halsen. Men känns bättre nu. Men inte bort helt, förhoppningsvis sover jag bort det på planet och när jag kommer till värmen så blir jag helt på topp igen. Blir nog ett sista blogginlägg på flygplatsen senare och inte så många i thailand. Så vi ses om två weeks (Ska försöka slänga upp några mobil inlägg dock)

Nu ska vi äta och vila innan vi blir upphämtade av svärmor. Ha det bäst här hemma älsklingar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0