pink my hair

Sawadee kah♥

Här hemma är det STATUS packa och städa. Inte lust att komma hem till ett stökigt hem efter the semester of the yeeaar. Weeho. Nu har vi båda semester i typ två och en halv vecka. Känns helt underbart!
Som vi ska njuta av denna resan. Har med mig dos kameros så här ska det tas många bilder.

Var uppte tidigt igår och besökte Agaton. Hon la i en ljusrosa toning i mitt hår. Syns väl lite på bilden ändå?
Kommer dock inte hålla när jag tvättat håret, men hoppas. Älskar det ändå! oxå blev det lite jobb  och träning såklart!

Nej, nu ska jag dra lite i baby. Måste dammsuga, tvätta och plocka iordning. Ciao bella




Goo efterätt m&p gjorde..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0