View point

(sen update glömde posta det. Nu är klockan 22.12)

Goddag!

Nu är klockan snart halv fem och hemma efter en dag på phra nang. Fick en redig dusch på hemvägen. Vågor som slog upp på oss i båten samt en regnskur. Blev ingen Chicken idag, vädret var inte hållbart för det.

Så istället åkte vi till en ö nära oss och tog med oss våra converse och bergsklättrade upp till en view point högt upp på ett berg. Vackert! Snacka om att jag kände mig som en riktig powerkvinna när jag besteg ett stup med endast rep i klänning. Haha!

Jag som är så sinnessjukt höjdrädd. Nervägen var hemskt där ett tag. Ville bara dö en stund ;) skulle finnas en lagun om man fortsatte men då var det utan rep och stup på andra sidan så då vände vi. Man hade lixsom redan tappat orken. Hade aldrig gjort detta utan E, mitt bästa stöd. Bilder på utsikten kommer.

Nu bjuder jag på en vacker solnedgång i ao nang!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0