gold and white

Hello sunshines

What a good day!! Vaknade dock en aning trött men mår ändå prima. Åtta trettio stod jag på trafikskolan för veckans körlektion. Nästa går bättre säger jag bara ;) Nu ska inga sjukdomar störa!

Sjukt att jag är så trött efter helgen. Får ta igen sömnen denna vecka. Ledig för hela slanten.
Blev cirkus 29 h sen torsdagen. Har man varit sjuk och gottat sig i Milano så får man jobba ikapp, ha ha.

Nej förfan, måste ha käk... åt klockan åtta så magen kurrar här. Ska försöka träffa karin innan jag och bejb åker och invarderar gekås denna måndag! Måste köpa lite behövande things.


Båda dessa saker är från Milano, givet!

Kommentarer
Postat av: Anonym

finfina muskler gullet :) hihi

<3

2011-02-28 @ 20:01:12
URL: http://simoneannapettersson.blogg.se/
Postat av: angi

Vill med ha ett sånt linne. Du är så fin :)

2011-03-05 @ 13:51:05
URL: http://angif.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0