halsring



heeey godingar!

Vad gör ni denna lördag? Kom hem för ett tag sen från stantons. Käkat med S och min andra fina vän H. Blev kyckling och baconpaj och den smakade INTE.

Som sagt var gårdagen lugn. Har work-helg så igår var det jobbsan hela dagen även idag.. Så spenderade kvällen med BB samt salami, olika ostar, vindruvor etc. Skrev som sagt ett inlägg från mobilen som aldrig kom upp. Jävla CP! förstår inte problemet.

Ikväll så har jag inte bestämt mig om det blir utgång. Är lite sugen faktiskt men samtidigt väntar öppning imorgon.
Förresten, vad tycker ni om min halsring som jag beställde för någon vecka sen? Har inte hunnit visa den än för den legat hos e. Sjukt snabb leverans!! Gilla!

köösss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0