hemsk natt :(


Vilken hemsk natt jag har haft. Eftersom jag har influensa så äter jag lite olika mediciner för att må bättre. En utav mina hostmediciner (ja, har flera) ska man ta på kvällen och utav den kan man känna sig lite trött.
och ni förstår inte hur trött jag var igår. Mina ögon var så tunga att jag inte orkade kolla. Men trots detta kunde jag inte somna på ungefär fyra timmar så istället låg jag och vände och vred på mig. I denna stund var jag fortfarande vaken men hade ingen kraft att röra ett finger.
Det var ungefär när klockan slog halv två då jag kände hur  det spände till under bröstet. Jag hade så ont att tårarna bara forsade. Känslan var obeskrivlig.

Så fort jag la mig ner så stramade det åt ännu mer. Tänk er ett skärp precis under bröstet som sitter 10 gånger hårdare än det ska. Jag satt på kanten av sängen i mer än en halvtimme och skakade. Jag hade så ont att jag bara ville sätta mig i bilen och åka till sjukhuset. det gjorde verkligen så ont.
Efter pappa hällt i mig lite vatten och fått mig att andas lugnt kan jag med en hyffsat ro sitta och luta mig mot väggen. Tillslut gick smärtan ner och jag somnade och vaknade inte förren på morgonen. Det var en sån otäck känsla, ville bara försvinna :(

För tillfället känner jag mig helt handikappad. Kan inte kolla åt sidorna för då gör det så brutalt ont i höger sida. Frukansvärt. Får lägga bort datorn nu!

Kommentarer
Postat av: Anna

Ush, krya på dig gumman <3

2011-02-13 @ 22:05:55
URL: http://annawannberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0