italiano



Efter några dagars lidande utan internet är det nu tillbaka igen! Skönt. Kände mig lite naken utan det faktiskt.
Tänker på mina bloggar som jag läser varje dag snyft snyft.
Självklart går tvn sönder på samma dag, så då fick jag kolla in i väggen på min lediga tid istället. Funkar bra det också. Som ni alla vet lider jag av en sjukdom vid namn "Tristness" som erik säger att det heter. Det är sant ifs...

Hela morgonen kollade jag på en vit vägg när jag åt min frukost. Kul va? I den sekunden var jag väldigt sugen på att köpa en ipad, vilket jag fortfarande är. daaamn, så snygga!!! Sen blev det eftermiddags träning - easy line. Me and the pensionäärs. Mäktigt vare!

Sen gick jag till eh för att vänta på alex som slutade klockan två. Lunch på ströget med henne, hanny och fröken eriksson. Slutade med en kopp på eh igen. Vi sviker aldrig eh. direkt efter latten åkte jag och emelie till LBS.
Vi saknar skolan har vi kommit på. Men framförallt hur SNYGG är inte skolan nu. Så fräscht, och stort. Hur många rum som helst. (Vi är vana med ett miniklassrum med datorer som inte fungerar) På tal om datorer, så såg jag inte en enda dator, gjorde du det emelie? ha ha ha

Ikväll har vi firat pappsen! Nu är han gubbe ;)
Tårtan har jag självklart beställt på Små frestelser


Snodde bilden från fb för denna såg mycket finare ut än min bild!
Italiensk marräng. So fab ;)





Kommentarer
Postat av: Fröken Eriksson

haha! nej du har helt rätt, så inte en enda dator?!

2011-02-03 @ 21:27:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0