manicure and other stuff


Friday idag och det innebär MILANO om en och en halv vecka. Kommer sitta perfect! Komma bort från detta gråa vädret. Lite sol hade inte skadat, absolut inte!

Fick träffat mina fina vän alvina innan. Satt hos henne och myste ett tag innan vi åkte till Mio följt av stället med stort M. Mer än så säger jag nog inte. Ett place där man äter iaf, Kan ni gissa var? ;) och naturligtvis latte på det, fast den tog vi på 7 eleven. 14 noll noll var det dags för mitt jobbpass! Nu har vi fått in massa nytt, ovanligt snygga smycken.
jag vill ha lite för mycket just nu.

Alex kom in precis innan jag stängde och vi bestämde oss för att tillbringa denna fredag med varandra!
planerna med alvina gick inte igenom. Så ska ha samma dejt fast med alex.

GIRLS NIGHT ONLY 2 NIGHT. NO BOYS!! ;)
Blir fruktsallad, bastu, manikyr, hårinpackningar, fotbad och lite annat smått och gott. Sånt som inte är speciellt omtyckt av killar. Men så mysigt det är! Man borde pyssla om sig lite oftare..

Bilder på det får ni sen. Lägger upp en bild på alvinas fina hem istället. KÄRLEK TILL DET.



Kommentarer
Postat av: angie

Så mysig pläd!

2011-02-08 @ 19:04:42
URL: http://stylings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0