mp3 är det nya


Hej,

Så himla typiskt när jag skulle mobilblogga igår så kom inte inlägget upp. Fråga mig inte varför, så bifogar bilden här. Tyckte det var så jävla roligt och ville dela med mig lite, ha ha :)

Har precis fört över nio låtar exakt till min nya mp3 spelare. Erosa sådan, alla mina tekniska produkter är nu rosa. Det gillar vi! Det var ingen märkvärdig. Liten, rosa och prisvärd såklart. Ska sno älsklings låtar imorgon, men nu har jag iallafall några.

Övningskörde faktiskt på kvällen också med papi o erik. Gick väl bra, bättre att ha med honom eftersom man lyssnar lite mer på sin boyfriend än farsan som gapar ;) Undra varför det är så? tror inte jag är ensam om att tycka det...


Så tillbaka till inlägget som skulle kommit fram igår. När jag skulle lägga mig och sova igår så ligger det en ORM i min säng. Jag hoppar till, jag blev så jäkla rädd. Just i det läget såg den levande ut. Så var tvungen kolla i hela sängen om dem hade busat med mig mer... haha. Trodde jag skulle drömma mardrömmar inatt. Det klarade jag mig utan. DOCK sov jag så dåligt för jag trodde huset skulle rasa ihop av blåsten..


Kommentarer
Postat av: Karin

Haha, fan vad läskigt med ormen :)

2011-02-08 @ 22:44:38
URL: http://mysterycity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0