Sängligg


No work for me today. Ringde 20 minuter innan jag började och sa att jag inte orkade röra mig. Hade bestämt mig för att ta mig till jobbet ändå men in i sista sekunden så orkade jag inte. Sedan dess har jag sovit och lidit. Har jätteont i kroppen. Jag hoppas att det är något som heter träningsvärk annars är ju det ett känt tecken på influensa.

Nu har jag tagit på mig lite kläder och ska snart iväg på kalas som jag lovat min kärlek. Får hålla ut i några timmar sen får jag hem till sängen igen! Hoppas jag inte blir sängliggandes imorgon med.

Har suttit och fixat lite med bloggen. Nu kan ni numera gilla min inlägg!! :) Do it!
sen har jag fixat så att man kan översätta min blogg till olika språk och en bloglovin ikon så ni kan följa mig enklare där. Kul va?

Men ändrade också så att rubriken skulle vara centrerad? Är den det? Enligt mina inställningar har jag gjort så som man ska göra. Men ändå syns det bara när man förhandsgranskar och inte heller när man sparat och uppdaterar.. Knas


Åååh är en liten sucker för dessa skorna. Så djävulskt snygga! Någon som vill sponsra mig? ;)

Kommentarer
Postat av: felicia

vilken fin blogg!



jag är med i sångtävling, en stor dröm de skulle betyda världen för mig om du kunde ta dig några sekunder trycka på denna länken och sen trycka på RÖSTA

http://melodifestivalen2011.santamaria.se/?id=368

skulle bli så sjukt glad om du kanske kunde hjälpa mig lite på traven och skrammla ihop lite röster till mig.

PUSS!

2011-02-09 @ 18:20:18
URL: http://feliciajaking.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0