sick or not?

Godmorgon,

Eller ja till er som har vaknat iallafall. Själv gick man upp klockan åtta och såg fram emot att gå och köra easyline.
Men nej, det blev ingenting med det. Tog mitt sunda förnuft och stannande hemma. Hade så otroligt svårt att andas imorse (Bättre nu) och fruktansvärt ont i halsen, vilket jag fortfarande har. Så hoppas inte att detta är början till någon sjukdom. Har ju milano next up ju?

Har istället suttit och pillat lite med bloggdesignen. Ska försöka mig på en ny header och lite annat framöver. Nu blev det mest småsaker. Man fastnar ju alltid och så vips har det gått flera timmar. Jobbet kallar om 45 minuter. Det är bara 2 h så det ska jag nog klara. Är jag inte bättre efter det så är jag sjuk. Typiskt.

Min lilla rosa sak



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0