SPAFREDAG


Fredagen blev toppen!! :) vi hade så himla mysigt igår jag och alex. Båda våra pojkar var på andra uppdrag så vi tog tillfället till akt att ha en mysig spadejt hemma hos mig.

Först slängde vi ihop en exotisk fruktsallad. Perfekt att ha något kallt att smaska på inne i våran heta bastu ;)
Vi gjorde hårinpackningar, ansiktsbask, bastubad såklart, manikyr och lite annat smått och gott. Riktigt många goa skratt. Det betyder EN RIKTIG TJEJKVÄLL, som den ska va.

Vi hade köpt med oss mörk choklad också, en med kakao bönor och en med smak av pistagenötter.
Det sistnämnda alternativet tyckte vi lät riktigt spännande så vi bestämde oss för att testa. Vi har på senare dagar börjat älska dessa små nötter. (Vi båda har trott att dessa varit väldigt äckliga och allmänt tantiga)
Men blandningen var hemsk. Kan ju börja att det luktade fotsvett. Tåbira är ett bättre ord! En riktig stank så att säga. Men vi smakade och jaa.. vad ska man säga. det smakade som det luktade. Fruktansvärt. Så rekommenderar inte den smaken, däremot kakaobönor var fab!

Kvällen fortsätte i samma spår och med massa snack. Tack för igår mitt ♥





Ska lägga in mina bilder senare eller imorgon. Just nu är dem snodda av Alex.

Kommentarer
Postat av: alexandra

haha ja pistage chokladen var ingen höjdare den !



tack för en mysig kväll <3

2011-02-05 @ 16:38:50
URL: http://alexandrasohlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0