styleroom


Ligger i sängen i pain slemhosta ryggvärk halsont. Just i dessa tillfällen som man tycker så otroligt synd om sig själv! Konstigt. Jag legat i sängen och surfat runt istället, kollat på heminredning och fått inspiration.
Flytta-hemifrån-längtan.

Känslan att få bestämma över sig själv. Ingen säger till vad som är rätt eller fel, man äta vad man vill. Glass till frukost varje dag? Haha. Nej det ska mina föräldrar inte klaga på. jag är ju duktigast när det gäller frukost. Gröt med frukt. Finns inget att klaga på där inte. Men men ni fattar poängen! Frihet ;)


en stol i den modellen vill jag ha, fast med annat material..




Är på jakt efter något liknade, bilden ovan.
Samt en snygg golvlykta. Hittar aldrig någon perfekt. Village hade ju görfina, men dem var slut tråkigt nog. Några tips?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0